V Česku odstartovala nejlevnější internetová televize. TV Pecka nabízí 104 kanálů za 119 Kč.

V úterý 24. září vstoupila na český trh nová internetová televize, která přináší největší množství televizních kanálů za nejnižší cenu. Pecka.TV je jednoduše ovladatelná a nabízí ceny, o kterých prohlašuje, „že se o nich konkurenci ani nezdá“.

Pecka.TV chce být maximálně jednoduchá. Přináší tři balíčky, z nichž každý obsahuje více než sto televizních kanálů.

Základní balíček, pod názvem Pecka, zahrnuje 104 kanálů za pouhých 119 korun měsíčně.

Nabízí zpravodajství, filmy, pořady pro děti, sport i hudbu.

Pro diváky, kteří chtějí ještě více zábavy, připravila Pecka.TV další dva balíčky. Velká Pecka se 148 kanály za 229 Kč měsíčně a Mega Pecka se 162 kanály za 279 Kč měsíčně.

Oba balíčky zákazníkům přinášejí velké množství prémiových kanálů za nejnižší cenu. Pecka.TV nabízí sledování Formule 1 nejlevněji na trhu. Filmové nadšence zaujmou filmy z AXN, Paramount Network, AMC, nebo Film+.

Pro teenagery i ty nejmenší je připravený pestrý program, který je podle společnosti „zaručeně zabaví“.


Co Pecka.TV dále nabízí?

·         Prvních 7 dní na zkoušku za 1 Kč

·         5000 filmů a seriálů k okamžitému přehrání

·         Stabilní přenos bez výpadků a v HD kvalitě

·         Možnost přetáčení nebo zastavení obrazu podle potřeby se 7denním archivem

·         Chytré řazení nabídky kanálů podle žánru a hodnocení

·         Sledování až na dvou zařízeních současně bez příplatku, kdykoliv a kdekoliv v rámci celé EU

·         Rychlou a snadnou aktivaci bez jakýchkoliv závazků s možností okamžitého zrušení.

·         Přístup ke sledování na všech Smart TV zařízeních, včetně Samsung, LG, Android/Google TV, VIDAA TV nebo Apple TV. V neposlední řadě také na mobilních telefonech se systémy Android a iOS nebo přímo ve webovém prohlížeči.


„Naše vize je jasná – přinést internetovou televizi s nejširší nabídkou kanálů za bezkonkurenční cenu. Chceme poskytnout komfortní a přehledné ovládání, jaké má například Netflix. Letos máme za cíl získat první tisíce diváků,“ uvedla Vendula Pirochová, obchodní ředitelka Pecka.TV. (sfr)