Televizní operátor Telly spouští od 20. září svou tradiční podzimní kampaň. Letošní je postavena na sloganu „S Telly vám už žádný pořad neuteče“. Součástí nabídky je výrazná sleva pro nové zákazníky.
Divák v dnešní době nemusí televizní pořady sledovat v době vysílání ale kdykoliv má čas. Díky možnosti až 7denního zpětného přehrání si v případě internetové televize Telly sám určí, kdy se na daný pořad bude dívat.
Leitmotivem nové podzimní kampaně tak je slogan „S Telly vám už žádný pořad neuteče“.
Součástí kampaně je nabídka, kdy noví zákazníci získají Velký balíček na tři měsíce za cenu Malého (250 korun) a tedy o celkem 1200 korun levněji. Na první měsíc navíc získají HBO balíček včetně HBO Max zdarma.
Reklamní kampaň jako již tradičně připravila agentura Grizzlink. Počítá se s jejím nasazením v rámci internetových stránek a na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD.
Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno.
Telly je ryze českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR. (sfr)