V několika uplynulých letech Albert dramaticky zvýšil spokojenost, angažovanost i NPS zaměstnanců. Předcházela tomu nejenom série kroků, jako je zvyšování mezd, zaměstnanecké benefity finančního a nefinančního rázu, ale také příznivá firemní kultura, jejímž základním stavebním kamenem je také podpora zdraví a vyvážený životní styl. Tyto atributy chce společnost přiblížit veřejnosti svou novou kampaní. Jejím hlavním mottem je „Práce, která dává smysl“, od kterého se bude odvíjet celá komunikace.
„V Albertu jsme jedna velká rodina. Tu tvoří příznivá firemní kultura, otevřená komunikace a také péče o zdraví, která je pro Albert vlastní. Díky tomu, že jsme v průběhu let vybudovali pevné základy spokojenosti, mezi něž patří odměňování i nefinanční benefity, můžeme pracovat na rozvoji věcí, které utváří skutečnou spokojenost zaměstnanců. A teď nastal i ten správný čas hovořit o Albertu jako zaměstnavateli i v marketingové kampani,“ vysvětlil Ctirad Nedbálek, personální ředitel Alberta.
„Naše péče o zaměstnance se dlouhodobě projevuje i v každoročním průzkumu spokojenosti zaměstnanců. Spokojenost je na úrovni 87 procent. Právě touto kampaní bychom rádi posílili vnímání toho, co děláme pro naše zaměstnance a také, co zase oni dělají pro zákazníky,“ doplnil Nedbálek.
Propojení s marketingovou komunikací k zákazníkům
Albert se dlouhodobě zaměřuje na to, aby lidem pomáhal jíst a žít lépe. Zákazníkům nabízí stále více zdravých potravin, včetně BIO produktů. Nabízí široký sortiment lokálních potravin, soustředí se na původ potravin i nepotravinového zboží, stejně tak jako na odpovědnost a důvěryhodnost svých dodavatelů.
Podporuje komunity a klade důraz na životní prostředí. Právě smysluplnost práce v Albertu je tématem kampaně. Jejími hlavními aktéry jsou zaměstnanci, jejichž práci a hodnoty bude představovat.
Přírodu, zdraví a lokálnost Albert nově akcentuje i ve své marketingové kampani. Právě tu doplňuje i část se zaměstnanci. Ať už se tedy jedná o zákazníky či zaměstnance, Albert se stará o stejné hodnoty.
(pel)