Expobank CZ se od 4. října 2022 přejmenuje na Max banku. Rebranding je formálním zakončením prodeje Bance CREDITAS, potažmo investiční skupině CREDITAS. Max banka nabídne klientům kromě stávajících produktů nově i spořicí účet se skvělými podmínkami – s vysokým úrokem 6,01 procenta ročně bez omezení výše vkladu a dalších podmínek.
Max banka bude čistě retailovou online bankou. Její komunikace s klienty bude založena především na digitálních technologiích.
Max banka disponuje jednou pobočkou v Praze, její klienti však budou moci postupně využívat u některých služeb i pobočky Banky CREDITAS. Firemní klientela se v budoucnu přesune do Banky CREDITAS.
„Chceme maximálně využít pokročilých technologií a udělat z Max banky moderní online banku pro retailové klienty, kteří v ní najdou výhodné běžné účty, spořicí produkty i jednoduché online hypotéky a spotřebitelské úvěry, které dosud byly v nabídce jen ve formě refinancování. Korporátním klientům nabídneme plný servis v rámci Banky CREDITAS,“ odkryl plány s Max bankou předseda představenstva Banky CREDITAS Vladimír Hořejší.
Kromě úročeného běžného účtu Neo a refinancování spotřebitelských úvěrů Refixo nabídne Max banka klientům od úterý 4. října spořicí účet s bezkonkurenční sazbou 6,01 % p.a. bez omezení výše vkladu a bez dalších podmínek.
„V tuto chvíli jde o nejvýhodnější spořicí účet na trhu, a to nejen sazbou, ale i jeho parametry. Je určený novým i stávajícím klientům. Sazba se vztahuje na celý zůstatek a spořicí účet si můžou klienti založit online ve svém internetovém bankovnictví,“ řekl předseda představenstva Max banky Jan Winkler.
Max banka zvyšuje od stejného data také úrok na nově založeném korunovém ročním termínovaném vkladu, a to na 6,11 % p.a.
Max banka může čerpat ze silného zázemí investiční skupiny CREDITAS, do níž patří i Banka CREDITAS.
„Obchodní modely Max banky a Banky CREDITAS se vzájemně vhodně doplňují a naší strategií je využít synergií mezi oběma společnostmi. Dojde k dalšímu rozšíření produktů a služeb. Věříme, že se Max banka stane pro své klienty online bankou pro každý den,“ popsal CEO skupiny CREDITAS Jiří Hrouda.
Nové logo a vizuální styl
Max banka cílí na klienty, kteří chtějí vše řešit online. Cílem bylo podtrhnout maximální jednoduchost a vstřícnost při všech interakcích klienta s bankou.
Nové logo i celý vizuální styl vsadily na neokoukanou a nezvyklou barevnou stylizaci a výrazné typografické řešení. Značka akcentuje, kde se s ní budou klienti či potenciální klienti potkávat, a to je především na obrazovce mobilu či monitoru.
I vizuální styl reklam nebo podoba internetové prezentace se podvoluje displejům a požadavku responzivnosti. Autorem loga a vizuálního stylu je agentura Dynamo Design, která stojí rovněž za vizuální identitou Banky CREDITAS a skupiny CREDITAS. (pel)