„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu.“ Právě těmito slovy začíná nový videoklip Kapitána Dema, který spojil síly s Lidlem a zákazníky láká na oblíbený Týden značkových slev. Ten odstartoval ve všech prodejnách už v pondělí 18. července.
Známý producent a hudebník Jiří Burian alias Kapitán Demo přilétá k prodejně a parkuje přitom na místě vyhrazeném pro přistávání vrtulníků.
Ve videoklipu pak brázdí uličky přímo v prodejně a přemýšlí nad tím, co všechno si koupit. Nakonec se rozhoduje, že vezme všechno.
„Lidl je love brand, Demo je love brand – bylo jen otázkou času kdy to my dva dáme dohromady. Je to jednička na trhu a originál, stejně jako já. My dva jsme se nemohli minout,” přiblížil spolupráci Kapitán Demo.
Kampaň zaměřená na Týden značkových slev má za cíl netradičně a s humorem poukázat na to, že přestože je Lidl spojen primárně se svými privátními značkami, nabízí také značkové výrobky za zajímavé ceny.
„Chtěli jsme naše zákazníky zaujmout, a kromě skvělých cen jim poskytnout i hudební zážitek. O parkovacích místech pro vrtulníky u našich prodejen ještě budeme jednat,“ dodal s nadsázkou Michal Farník, jednatel společnosti Lidl odpovědný za nákup.
V rámci kampaně vznikl videoklip a TV spot, zákazníci ji budou vídat také na sociálních sítích, v letáku, ale také v tisku, na billboardech či v rádiu. (pel)