E.ON otevřel v Ostravě modernizovanou pobočku, kterou zákazníci nově najdou v nákupním centru Nová Karolina. E.ON uvedl, že čím dál větší samozřejmost je pro zákazníky vyřídit vše, co se týká energií, ze svého mobilu nebo tabletu. Online nástroje v současnosti využívá více než 65 % klientů společnosti.
I přes jasný trend používání digitální obsluhy existují momenty, kdy klienti preferují osobní kontakt, což dokazují i data obsluhy na zákaznické lince a v poradenských centrech. Jen vloni využili klienti E.ONu osobní kontakt u téměř 580 tisíc požadavků, konstatovala firma.
Společnost má dvě velká poradenská centra v Českých Budějovicích a v Brně a dalších 26 poboček po celém Česku. Vloni začal E.ON s jejich vylepšováním.
„Dnešní doba přináší díky online nástrojům spoustu možností. Ale existují okamžiky, kdy je osobní kontakt se zákazníkem neocenitelný. Klienti dlouhodobě oceňují širokou síť míst, kde nás mohou kontaktovat a také prozákaznický přístup, který zde nacházejí.“
„Vždy je však co zlepšovat, a proto jsme se vloni rozhodli postupně výrazně modernizovat naše pobočky po stránce estetiky a funkčnosti. Nyní jsme vylepšili i naši pobočku v Ostravě, kterou jsme přesunuli na dostupnější místo v obchodním centru Nová Karolina Park.“
„Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis. Navíc jsme zvolili lokalitu, která je certifikována jako udržitelná budova, což zapadá do firemní kultury naší společnosti,“ uvedl Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.
Nová pobočka je prostornější, dopravně lépe dostupná a pod jednou střechou nabídne zákazníkům vše, co E.ON nabízí. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se jejich dodávek elektrické energie a plynu. Na pobočce jsou k dispozici i odborníci, jež klientům poradí i s energetickými řešeními pro jejich domácnost jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily.
Pobočka E.ONu v nákupním centru Nová Karolina, stejně jako už dříve modernizované pobočky ve Zlíně nebo Frýdku-Místku, má nový interiér, je vybavena novými technologiemi a interaktivními prvky.
„Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodal Uzlík. (sfr)