Pojištění Klinika Generali České představuje interaktivního průvodce v oblasti zdraví a zdravotnictví pro všechny věkové skupiny od dětí, přes dospělé po seniory. K dispozici jsou vzdálené služby sestřiček a lékařů z pojišťovny, stejně tak i specialistů v oblasti sociálních služeb, nechybí ani asistence určená pro specifické potřeby seniorů. Speciální portál soustředí na jednom místě všechny důležité informace o zdravotním stavu a aktivně nabídne přehled v oblasti prevence formou služeb (např. objednání k lékaři, hlídání termínů) či konzultací.
Generali Česká pojišťovna právě uvádí novinku, která na českém pojistném trhu zatím nemá co do záměru i rozsahu konkurenci.
Nové pojištění se jmenuje Klinika Generali České – jde o specializovaný koncept služeb a technických řešení, která se týkají zdraví a která zároveň rozšiřují životní pojištění o oblast zdravotní péče a vhodně doplňují služby veřejného zdravotního systému. Klientům tak umožňuje čerpat zdravotní péči pravidelně a bez starostí.
„Díky Klinice Generali České naši klienti nevstoupí jen do světa moderních zdravotních služeb, které budou moci čerpat neomezeně, 24 hodin 7 dní v týdnu. Naší ambicí bylo vytvořit nad klientem komplexní ochranu a provázet ho životem hned po vstupu do pojištění a nečekat až na chvíli, kdy se stane něco fatálního,“ vysvětlila Markéta Filová, senior manažerka produktů zdravotního pojištění Generali České pojišťovny.
„Jsem ráda, že našim klientům i obchodním partnerům můžeme dát do ruky produkt s okamžitým a snadno představitelným užitkem.
Věřím, že Klinika Generali České je přesně tím, co naplňuje náš cíl – být skutečným celoživotním partnerem našich klientů,“ doplnila.
- o aktivně komunikuje s klienty, ti ji mohou žádat o poskytnutí informací z oblasti zdraví a zdravotnictví,
- o po domluvě zařídí objednání k lékařům klienta,
- o v případě potřeby vyhledá relevantního lékaře.
- o klienti mohou využívat konzultace s lékařem, a to zejména nad lékařskou zprávou a nad výsledky zdravotních vyšetření,
- o zajišťuje lékovou poradnu,
- o praktikuje tzv. telemedicínu vč. vystavení lékařské zprávy, e-receptu nebo žádanky,
- o k dispozici jsou i konzultace s psychologem určené k zorientování se v problému, sdělení možností další léčby a nasměrování na správného odborníka,
- o možnost spojení prostřednictvím zdravotního portálu přes videohovor, chat i telefonicky.
- o on-line aplikace, která dokáže rychle zjistit pravděpodobnou příčinu toho, proč se klient necítí dobře a určit pravděpodobnou diagnózu. Aktuálně chatbot dokáže určit 600 diagnóz s úspěšností 93 %.
Klienti-senioři v rámci Kliniky Generali České dostávají k dispozici specifické asistenční služby, které pomohou v případě změny zdravotního stavu s následkem nutnosti hospitalizace, klidového režimu na lůžku doporučeného ošetřujícím lékařem a také v případě fyzického omezení mobility.
Služby se soustředí na dvě oblasti:
– obecné telefonické poradenství z oblasti sociálních a zdravotních služeb,
– konkrétní praktická pomoc v podobě
osobní a zdravotní péče v domácím prostředí,
doprava k a od poskytovatele zdravotní péče,
asistence v domácnosti (např. zařízení nákupu, úklid, venčení psů),
rodinného průvodce (např. vypracování individuálního plánu péče, jednání s úřady).
„Asistenční služby pro seniory jsme koncipovali tak, abychom je mohli zahájit velmi rychle, protože jsou určeny pro překlenutí doby, než může být poskytnuta péče ze strany veřejného systému, pečovatelských nebo charitativních služeb,“ upřesnila Markéta Filová
Pojistné plnění je přitom poskytováno až po dobu 12 týdnů.
Na seniorské asistenční služby je k dispozici 20 tisíc korun na všechny události dohromady během pojistného roku. Klienti nejsou limitováni tím, kolikrát jednotlivé asistence mohou využít jako u jiných podobných pojištění, ale mohou si zvolit ve spolupráci s lékařem z pojišťovny, které asistence jsou s ohledem na zdravotní stav relevantní a ty čerpat až do pojistného limitu (20 tisíc korun nebo po dobu 12 po sobě jdoucích týdnů).
Během poskytování těchto asistenčních služeb je s klienty aktivně hledáno dlouhodobé řešení díky službám telefonického poradenství či rodinného průvodce, tak aby klienti i poté, co jsou asistenční služby ukončeny, měli veškerou péči o sebe zajištěnou např. ze strany veřejného systému.