Streamovací služba Netflix ztratila 200 tisíc předplatitelů za pouhé 3 měsíce. V příštím čtvrtletí navíc očekává ztrátu dalších 2 milionů předplatitelů. Cena akcií se po zveřejnění během jediného dne propadla o 35,1 procenta. To znamená ztrátu tržní hodnoty 54,4 miliardy dolarů (1,2 bilionu korun) za jediný den. Společnost proto chystá levnější tarif, který však bude zahrnovat i reklamy, nebo zákaz sdílení hesel.
Netflix za posledních šest měsíců ztratil neuvěřitelných 65 procent své hodnoty.
Hodnota společnosti Netflix za jediný den poklesla o dvě třetiny a činila ve středu přibližně 100 miliard amerických dolarů, což je v přepočtu asi 2,2 bilionů korun.
Streamovací síti poklesl od letošního ledna do března počet předplatitelů o 200 tisíc na 221,6 milionů. Původní strategie firmy však čekala, že dojde ke zvýšení počtu předplatitelů o 2,5 milionu.
Netflix poznamenala slábnoucí pandemie covidu-19, ale také stažení z Ruska, a to z důvodu ruské invaze na Ukrajinu. To vedlo k úbytku asi 700 tisíc předplatitelů.
Společnost proto chystá levnější tarif, který však bude zahrnovat i reklamy, nebo zákaz sdílení hesel mezi příbuznými a přáteli.