Společnost epet, která je společně se svou dceřinou společností Dobrá Energie z hlediska objemu energií největším alternativním dodavatelem v ČR, se rozhodla odlišit od svých konkurentů na energetickém trhu a přichází s novým maskotem.
Po několikaměsíční spolupráci s agenturou TASTE a studiem Motionhouse tak spatřil světlo světa Gorilák Gustav, který bude se značkou od této chvíle spojován.
„Gorily jsou velmi chytrá zvířata, která jsou silná a dominantní, ale zároveň také ochranářská a pečující, což přesně vystihuje charakter naší značky tak, jak ho vnímáme my,“ uvedla Lucie Ďuriník, marketingová manažerka společnosti epet.
Gustav se bude postupně dostávat do všech komunikačních kanálů společnosti. Bude zákazníky provádět po jejích webových stránkách, bude je bavit a komunikovat s nimi přes sociální sítě společnosti.
Na setkání s ním se zákazníci a veřejnost může těšit i na sponzorských akcích společnosti, mezi které patří například tradiční SÁZAVAFEST.
„Věříme, že se Gustavovi bude ve společnosti epet dařit a že nám pomůže komunikovat naše hodnoty i produkty srozumitelně a s lehkostí,“ uvedla firma epet.