TATRA TRUCKS a Buggyra Racing zastoupené ředitelem a předsedou představenstva Ing. Pavlem Lazarem a týmovým manažerem Janem Kalivodou, podepsaly novou, dvouletou smlouvu o spolupráci. V praxi to znamená další pokračování úspěšného projektu, který v minulých letech přinesl týmu TATRA Buggyra Racing etapová vítězství i průběžná vedení v nejprestižnějších dálkových závodech planety Rallye Dakar a Silk Way Rallye.
„Po vyhodnocení posledního kontraktu jsme se shodli, že obě strany mají zájem dále pokračovat,“ uvedl Jan Kalivoda, podle kterého se jedná o spolupráci z kategorie oboustranně přínosných.
„Na jedné straně značka, kterou celosvětově proslavil nejen Dakar, na straně druhé flexibilní firma s globální působnosti, která je schopna reagovat prakticky na jakékoli technologické výzvy.“
„Technické poznatky z náročných dakarských závodů jsou pro nás důležitým zdrojem informací pro budoucí vývoj, proto jsme rádi, že spolupráce s TATRA Buggyra Racing pokračuje i nadále a vzájemné spolupráce si velmi vážíme,“ reagoval Ing. Pavel Lazar.
O úrovni spolupráce pak podle manažera Jana Kalivody vypovídá i příprava na Rallye Dakar 2021. „Bude to určitě náročný ročník pro všechny zúčastněné, a to nejen po technické a organizační stránce. My se však držíme plánu a připravujeme na příští Dakar dva závodní kamióny s cílem umístění v elitní desítce.“
Majitel týmu Buggyra Racing Martin Koloc o nové smlouvě nepochyboval. Důkazem toho je osazení dakarského speciálu automatickou převodovkou.
„Začali jsme na tom dělat v lednu po konci Dakaru, do vývoje jsme investovali nemalé zdroje ještě před novým kontraktem. Stejně tak pracujeme na optimalizaci rozložení hmotnosti, chceme vytěžit potenciál Phoenixe na maximum,“ konstatoval Martin Koloc.
Jak zároveň dodal, spolupráce mezi Tatrou a Buggyrou není „pouze“ o Dakaru, ve hře jsou společné vývojové programy, přičemž výsledek by se měl dostavit v co nejbližší budoucnosti. (sfr)