Tento týden se v Paříži koná veletrh Eurosatory – nejprestižnější přehlídka obranných technologií a vojenské techniky v Evropě. Účastní se jí i společnosti patřící do holdingu CZECHOSLOVAK GROUP včetně firmy EXCALIBUR ARMY, která přímo na veletrhu odstartovala novou etapu své existence.
Letošní ročník Eurosatory je pro společnost EXCALIBUR ARMY velmi výjimečný. Během slavnostního aktu odhalení v první den konání veletrhu totiž představila zcela nové logo a kompletní korporátní identitu za účasti významných hostů i zástupců médií a veřejnosti.
„Naše společnost se v průběhu času postupně přetvářela, a proměnila se tak z původního prodejce vojenské techniky na firmu, která se nyní zabývá vývojem, konstrukcí i výrobou vojenských vozidel a sofistikované techniky. Navíc spolupracujeme čím dál více se západními průmyslovými partnery. To vše znamená, že jsme vstoupili do nové fáze existence EXCALIBUR ARMY. Nové logo i identita firmy to mají jasně symbolizovat a dávat najevo,“ řekl během pařížského slavnostního aktu výkonný ředitel firmy Tomáš Mohapl.
Logo není jen pouhé označení firmy. V EXCALIBUR ARMY jej vnímají jako nositele hodnot, které ve firmě vyznávají, a také jako symbol, který má charakterizovat podstatu firmy, to, čím se zabývá, kam směřuje a čeho chce dosáhnout.
„Během posledních 22 let jsme udělali neuvěřitelný pokrok od pouhého prodejce přebytečné vojenské techniky až po přední českou strojírenskou firmu v oblasti speciální výroby. Ale nezapomněli jsme na náš původ, proto se snažíme s přirozenou pokorou svým zákazníkům a partnerům nabídnout to nejlepší, co můžeme,“ dodal Tomáš Mohapl.
Nové logo a korporátní identita tak mají zákazníkům i partnerům sdělovat, že EXCALIBUR ARMY dokáže nabídnout jednoduchá a přímočará řešení, ale i komplexní sofistikované výrobky přesně podle jejich požadavků.