Telly, přední operátor na českém trhu digitálních televizí, aktualizuje svou nabídku a už 10. března spouští kampaň zaměřenou na nové zákazníky. Ti se můžou těšit na dlouhodobě výhodnější cenu.
Telly přichází s atraktivní nabídkou pro nové zákazníky, kteří si od 10. března aktivují některý z balíčků.
Při nákupu Velkého a Středního balíčku získají 20% slevu na 2 roky, přičemž Střední balíček navíc na první měsíc zahrnuje i programy z Velkého balíčku. Zákazníci navíc mají ke každému balíčku HBO a Max jako dárek.
Malý balíček sice zůstává za standardní cenu, ale stejně jako u ostatních balíčků k němu Telly přidává HBO a Max na měsíc jako dárek.
“10. březen jsme nevybrali náhodou,” konstatoval marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.
“S ohledem na změny, které se na televizním trhu dějí, chceme jít zákazníkům naproti a dát jim ty služby, které opravdu chtějí. Nenecháme diváky ve štychu!” dodal.
Ideální nabídka pro každého diváka
Díky uvedené akci si mohou noví zákazníci užít více než 130 programů, včetně sportovních, filmových i dokumentárních kanálů, a to na dvou zařízeních současně.
Například Střední balíček vyjde při dvouletém závazku na pouhých 372 korun měsíčně, což znamená 20% úsporu po celou dobu trvání smlouvy. (red)