TV Telly se letos ve vánoční kampani zaměřila na zákazníky. V hlavní roli vánoční kampaně je kolo štěstí, které umožňuje získat slevu na televizní balíčky nebo dokonce Telly na rok zdarma. K tomu zákazníci navíc obdrží prémiový obsah v podobě HBO a Max na celý měsíc a dárek z e-shopu v hodnotě 500 Kč.
„Namísto klasických nablýskaných reklamních spotů a vyšperkovaných sloganů jsme se letos zaměřili na to, co je pro nás nejdůležitější – na zákazníky,“ uvedl televizní operátor.
„Chtěli jsme Vánoce pojmout jinak, než je v marketingu před svátky obvyklé a upřímně, s komunikací jsme trochu zaspali. Mohli jsme dát miliony do reklamy a mít to rychle za sebou, ale rozhodli jsme se místo toho věnovat vše zákazníkům,” uvedl Jan Schoppel, marketingový ředitel Telly.
„Možná se to zdá neuvěřitelné, ale zaspání přípravy je v marketingu docela častý jev. Takže nešlo o nic, na co bychom nedokázali reagovat. Když nás Jan Schoppel oslovil s urgentní poptávkou na vánoční kampaň, neváhali jsme. Jeden čtvrtek jsme si zavolali, další středu natáčeli. Je radost spolupracovat s klienty, kteří vědí, co chtějí,“ uvedli Adam Slaběňák a Jan Zrzavý, tvůrci z X Production.
O společnosti Telly
Telly je moderní internetová a satelitní televize s více než 130 kanály, z toho 90 v HD kvalitě. Nabízí mimo jiné sledování pořadů až na šesti zařízeních současně a úplné přeskakování reklam. (sfr)