Notino je opět nejlepším a nejkvalitnějším českým a slovenským e-shopem v oblasti krásy, zdraví a parfémů. Již poosmé o tom rozhodli zákazníci, a firma tak v roce 2022 znovu potvrdila svou několikaletou dominanci v soutěži ShopRoku a zůstává jednoznačně nejkvalitnějším e-shopem na trhu.
Žádná odborná porota nebo oborové soutěže, ale jen a pouze zákazníci jsou ti, kteří rozhodují o kvalitě služeb a produktů v již tradiční soutěži e-shopů pořádané Heurekou. V Česku se Notino díky jejich hlasům umístilo na prvním místě v soutěžních kategoriích Cena kvality: krása a zdraví, Cena kvality: parfémy a Cena popularity: krása a zdraví.
Ve stejných kategoriích zvítězilo také na Slovensku, kde si navíc připsalo i absolutní vítězství v celé kategorii Cena kvality.
Stále rostoucí český e-shop není vítězem poprvé. Soutěže se účastní již od roku 2014 a v Ceně kvality v oblasti krásy a zdraví je na prvním místě již poosmé.
„To, že nás zákazníci ocenili jako nejlepší shop, je důkazem tvrdé práce a inovativního myšlení celého týmu. Notino je centralizovaná organizace s týmem o 2 300 lidech, kteří chápou potřeby zákazníků a opravdu každý den přemýšlejí, jak jim co nejlépe usnadnit cestu k produktům pro krásu a zdraví.“
„Máme radost a rozhodně budeme ve zlepšování nákupního zážitku z našeho e-shopu i desítek kamenných prodejen pokračovat,“ komentoval úspěch Notina CEO společnosti Zbyněk Kocián.
Zákaznická anketa ShopRoku je vyhlašována každoročně a účastní se jí české a slovenské e-shopy, které využívají službu Ověřeno zákazníky. Hodnocení probíhá v několika kategoriích a podkategoriích na základě dotazníků spokojenosti. Vítězové si pak na své weby mohou dát prestižní ikonku „ShopRoku – vítěz“, což zákazníkům garantuje špičkovou kvalitu a zboží.
Tu si původně český e-shop, který nyní funguje už ve 27 zemích světa, pečlivě hlídá i přesto, že každý rok zaznamenává dvouciferný procentuální růst.
„Notino je jedním z předních hráčů na evropském e-commerce trhu s kosmetikou, parfémy a produkty pro zdraví i krásu. Našich 24 milionů spokojených zákazníků a prodej 3,2 produktu za sekundu v roce 2022 je pro nás znamením, že jsme na správné cestě měnit podobu evropského e-commerce trhu.“
„Během Black Friday jsme zaznamenali rekordní počet objednávek v jediný den, a to téměř 200 tisíc, což je další důkaz našeho růstu i spokojenosti zákazníků,“ dodal Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina.
Cesta Notina začala v roce 2004 v České republice. Už tehdy bylo hlavním cílem společnosti dělat Evropu krásnější. Všech 24 milionů spokojených zákazníků je pro Notino důkazem, že jde správným směrem. O dobře odvedené práci vypovídá také vysoké net promoter score (NPS), které činí 83 %.
Notino má velký závazek neustále zlepšovat zákaznický servis, vybírat ty nejkvalitnější produkty a doručovat je co nejrychleji, být neustále na příjmu a dělat z nákupu zážitek.
Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 27 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen.
Je autorizovaným partnerem největších světových beauty značek, jako jsou Dior, Prada, Hermès, Versace, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Estée Lauder a mnoho dalších. Ve svém portfoliu má 100 tisíc produktů od více než 2 500 značek.
Notino ročně prodá přes 100 milionů produktů a odbaví 18 milionů objednávek. Během vánoční sezóny odesílá až 205 000 balíků v jediný den.
Cílem společnosti je dělat krásu a zdraví dostupnější. Toho dosahuje nejen díky bezkonkurenčně nejširšímu výběru, ale také skvělými cenami a inovativními službami.
Společnost vyniká excelentním zákaznickým servisem, rychlým a spolehlivým doručením balíčků, bezpečnými a moderními platebními metodami i přehledným webem orientovaným na zákazníka. Právě tyto služby oceňuje více než 24 milionů zákazníků po celé Evropě. (kom)