Televizní operátor Telly letos zvítězil v pěti srovnávacích testech kvality

Televizní operátor Telly v letošním roce zvítězil v pěti nezávislých testech internetových televizí. První místo si připsal v testech Porovnejsito.cz, Testado.cz a dalších.

Telly letos zvítězila hned v pěti českých nezávislých testech, které porovnávaly kvalitu nabízených služeb u všech významných televizních operátorů na tuzemském trhu.

V rámci testů se hodnotilo mnoho kritérií, od nabídky programů, počtu zařízení v ceně, možnosti pronájmu set-top boxu, nahrávání pořadů a zpětného zhlédnutí až po samotnou cenu služby nebo kvalitu zákaznické podpory. Všechny výsledky najdete v přehledné formě na stránkách https://telly.cz/nejlepsi-internetova-tv/.

„Telly TV nabídne zajímavý počet televizních kanálů za rozumnou cenu. Pořady můžete sledovat až na 4 zařízeních současně, obraz a zvuk je v každém případě špičkový. Zákaznická podpora je rychlá, kvalitní a spolehlivá,“ uvedl prestižní porovnávací server Testado.cz.


Telly získala první místo na těchto portálech:

  • Testado.cz
  • Porovnejsito.cz
  • Vseumel.cz
  • Entuzio.cz
  • Topsluzba.cz

Na srovnávači Arecenze.cz byla Telly zvolena coby „tip redakce“ a získala celkové hodnocení 92 procent.

„Vítězství hned v pěti nezávislých testech je pro nás nejenom obrovským důvodem k radosti, ale samozřejmě i velkým závazkem vůči našim klientům a zároveň důkazem, že českým zákazníkům nabízíme špičkovou kvalitu,“ prohlásil Jan Schöppel, marketingový ředitel Telly.

Prestižní ocenění projektu zákaznické péče

Televize Telly zároveň zvítězila v aktuálním ročníku soutěže Czech Contact Center Award. Jde o soutěž call center, která probíhá od roku 2014; jejím vyhlašovatelem je ADMEZ – Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu.

Soutěž Czech Contact Center Award umožňuje kontaktním centrům a jejich týmům porovnat mezi sebou své projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky (příchozí i odchozí hovory), poštovní a elektronické komunikace, mobilní komunikace a správy sociálních sítí.

Soutěž klade důraz zejména na kvalitu práce a inovativní nápady a je otevřená všem kontaktním centrům, tedy komerčním, interním i smíšeným

Telly v aktuálním ročníku zvítězila v kategorii Klienti za soutěžní projekt Efektivní zpracování hovorů „na první dobrou“ a následná zpětná vazba klientů.

„Vedle kvality námi poskytovaných služeb, což dokládají i nezávislé testy, je péče o naše zákazníky velice důležitá. Dlouhodobě se věnujeme tomu, aby s námi byli zákazníci ve všech oblastech spokojeni. Aktuálně dle našich měření dosahujeme indexu spokojenosti 4,7 z 5 možných bodů,“ dodala Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznické péče společnosti Telly.

Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD.

Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Telly je také poskytovatelem pevného internetového připojení. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno. Telly je čistě českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP. (sfr)