Aplikace Whatsapp spustila novou funkci Business Search, která usnadní propojení firem se zákazníky. Novinka umožní vyhledávat větší podniky přímo v aplikaci WhatsApp. Cílem je rychlejší komunikační spojení mezi zákazníky a firmami.
WhatsApp je celosvětově jedním z nejpoužívanějších způsobů komunikace mezi podniky a jejich zákazníky. Podle studie z dubna letošního roku, kterou Meta provedla ve spolupráci se společností Kantar, dává více než 65 % spotřebitelů při komunikaci s firmami přednost zasílání zpráv před emailem a telefonováním.
Zákazníci upřednostňují přímý kontakt s firmami, který jim umožňuje rychle a efektivně vznášet dotazy nebo získávat podrobnější informace o produktech a službách.
Nemusí se probírat dlouhými a nepřehlednými e-mailovými vlákny nebo hledat telefonní čísla na webových stránkách. Lidé chtějí snadný způsob, jak na jednom místě najít a kontaktovat požadovanou firmu.
Pro firmy je to rovněž způsob, jak prohloubit vztahy se zákazníky a nabídnout jim další produkty a služby. A to v prostředí jedné aplikace, kterou již znají a je uživatelsky přívětivá.
Whatsapp Business Search je jako moderní podoba Zlatých stránek. Když si nyní zákazník bude chtít přebookovat letenku, hotel nebo zjistit podrobnosti o novém výrobku, vyhledá si v aplikaci WhatsApp požadovanou firmu a může s ní začít komunikovat z pohodlí domova jediným kliknutím. (sfr)