Společnost Kaufland již podeváté za sebou získala prestižní titul Czech Superbrands, a opakovaně tak potvrdila, že dlouhodobě patří mezi světové elitní značky. Ocenění obchodnímu řetězci udělili jak experti z oblasti byznysu, komunikace, marketingu nebo médií, tak i samotní zákazníci.
„Je pro nás poctou, že naše hodnoty, profesionální služby a kvalitní a pestrou nabídku opakovaně oceňuje nejen odborná veřejnost, ale především také zákazníci,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Superbrands je nejuznávanější globální ocenění, které na základě jasně daných kritérií, mezi něž patří například známost, budování značky, inovace či prestiž, každoročně v několikakolovém řízení identifikuje ty nejlepší značky v téměř 90 státech po celém světě.
Firmy se nemohou samy nominovat, jejich širší výběr určí společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací.
Z výsledků spotřebitelského průzkumu agentury GFK pak vzejde úzký seznam semifinalistů, z nějž poté na základě počtu získaných bodů odborná komise Brand Council vybere ty nejlepší z nejlepších.
V České republice udělují odborníci titul Superbrands značkám, které mají skvělou pověst, zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Letos se konal jubilejní desátý ročník.
„Skutečnost, že se konstantně řadíme mezi ty nejlepší, nás velmi těší. Zároveň je pro nás ale také závazkem, abychom zákazníkům i nadále nabízeli kvalitní zboží a prvotřídní služby a svými činy naplňovali svou společenskou odpovědnost,“ dodala Renata Maierl. (pel)