UniCredit Bank nabízí elegantní řešení pro obchodníky, kteří přemýšlí o rozšíření svého platebního portfolia o bezhotovostní platby. Díky UniCredit Bank službě SoftPOS lze jednoduše přeměnit svůj mobilní telefon na inteligentní platební terminál. Stačí mít účet u UniCredit Bank a chytrý telefon s NFC technologií a systémem Android 5.0 a vyšší. UniCredit Bank představila tuto službu již na podzim roku 2021, bezprostřední reakcí byl okamžitý zvýšený zájem o podrobnější informace k nabídce.
UniCredit Bank nabízí aplikaci s názvem SoftPOS již 7 měsíců. Ocení ji každý obchodník hledající jednoduchá platební řešení pro svoji firmu. V současnosti je ke službě připojena necelá stovka aktivních klientů, jejichž počet se neustále zvyšuje.
Její výhoda spočívá hlavně v bezkonkurenční jednoduchosti, obchodník s sebou nemusí nosit zařízení navíc a aplikace mu poskytuje přehled veškerých transakcí provedených platebními kartami za posledních 60 dní.
Aplikace nabízí i možnost vyhodnocení úspěšnosti konkrétního dne na základě uložených transakcí nebo možnost vystavení elektronických účtenek, které lze odeslat prostřednictvím e-mailu, SMS, WhatsApp, Facebook a dalších komunikačních platforem.
Uskutečněné transakce jsou připisovány na bankovní účet v UniCredit Bank hned následující den, což je standardní doba i u klasických platebních terminálů a e-commerce. Přes SoftPOS je možné přijímat nejen karty Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron, ale i populární stravenkové a benefitní karty.
SoftPOS je ideálním řešením pro ty, kteří chtějí svým klientům poskytnout možnost bezhotovostních plateb, ale zároveň zachovat při své práci jednoduchost. Hodí se tak například pro živnostníky, malé firmy a obchodníky, kteří jsou často na cestách.
Zejména lze toto řešení doporučit řidičům kurýrních a donáškových služeb a taxi, řemeslníkům, menším restauracím, stánkařům, pracovníkům servisních služeb, svobodným povoláním a nezávislým konzultantům. Představitelé těchto profesí jsou zároveň nejčastějšími aktuálními uživateli SoftPOS aplikace od UCB.
„Bezhotovostní platby jsou dnes stále populárnější, proto jsme se rozhodli nabídnout řešení všem, co je doposud nemohli svým klientům poskytnout, ať už kvůli obavám z přílišné složitosti, nebo z praktických obchodně právních důvodů,“ řekl Jiří Flegl, ředitel Transactions & Payments v UniCredit Bank.
Jak si UniCredit Bank SoftPOS pořídit
Aby bylo možné začít využívat akceptaci karet přes mobil, je třeba uzavřít smlouvu s UniCredit Bank o akceptaci platebních karet. Následně přijde SMS ohledně připravené aplikace a e-mail s dodatečnými informacemi pro instalaci a spuštění UniCredit Bank SoftPOS.
Aplikace je dostupná ke stažení na Google Play. Klient UCB si jednoduše stáhne aplikaci SoftPOS na Google Play, kterou bude používat pro platby i následnou evidenci. Tím svým zákazníkům umožní platit bezpečně, moderně, snadno a bezkontaktně.
UniCredit Bank nabízí i následnou technickou i administrativní podporu SoftPOS v podobném rozsahu jako u klasických platebních terminálů. (pel)