Alza.cz a Heureka.cz obnovují vzájemnou spolupráci. Po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku nyní největší český e-shop začal nahrávat svůj katalog i do české verze srovnávače. Zákazníkům tak chce usnadnit ověřování výhodných cen své nabídky.
Alza.cz vrací svou nabídku na cenový srovnávač Heureka.cz. Od letošního dubna začala nejprve postupně do slovenské verze Heureky nahrávat katalog Alza.sk, aby nyní postupně umožnila snadné srovnání cen i českým zákazníkům.
„V kontextu narůstající inflace jsme v druhé půlce loňského roku upravili naši cenovou strategii a chceme zákazníkům usnadnit, aby se o výhodnosti našich cen co nejsnáze přesvědčili. K tomu patří i cenové porovnání mezi různými obchody,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.
„Věřím, že zákazníci tento krok ocení podobně jako naše další nové služby, které jim mají pomáhat k co nejvýhodnějším nákupům v ekonomicky složité době. Mohou se například přesvědčit o úspěchu našich privátních značek, kdy se mezi deset nejoblíbenějších powerbank v žebříčku dle Heureky probojovalo už nyní několik z naší dílny AlzaPower,“ dodal Bena.
„Návrat Alzy je jasným potvrzením toho, že pro e-shopy je Heureka významným zdrojem zákazníků a kvalitních konverzí. Heureka dávno není jen výkonnostním kanálem, e-shopům dodáváme pokročilé nástroje, které jim pomáhají prodávat po celé Evropě. Heureka je nezávislý nákupní rádce a cenový srovnávač a díky tomuto spojení budou mít zákazníci na jednom místě ucelený přehled o nabídkách na českém trhu,“ řekl Jan Mayer, ředitel Heureka CZ/SK.
Spolupráce Heureky a Alzy probíhá i na dalších trzích, kde Heureka působí.
„Na našem maďarském srovnávači Arukereso.hu je Alza tradičním partnerem už několik let, a po napojení na Slovensku dávalo smysl, aby se naše spolupráce rozšířila i na český trh. Jsme rádi, že u nás nyní zákazníci najdou nabídky a inspiraci i od lídra trhu,“ dodal k tomu Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.
Před šesti lety Alza z Heureky odešla, protože Heureka.cz a Mall Group měly společného majitele. Tyto důvody nyní pominuly, což vytvořilo prostor pro návrat. E-shop navíc s cenovými srovnávači běžně spolupracuje jak v zahraničí, tak v Česku.
Opětovnou spoluprací s Heureka.cz chce Alza podpořit svou novou cenovou strategii. Je to jen jeden z palety kroků, které v tomto směru e-shop od začátku roku učinil s cílem poskytovat zákazníkům za jejich peníze co nejvyšší hodnotu.
Ať už se jedná o v dubnu spouštěnou službu garance nejvýhodnější ceny, novou kategorii e-shopu Cenové hity, která zahrnuje zboží levnější než u vybrané konkurence, nebo v květnu představený členský program AlzaPlus+ nabízející za minimální měsíční paušál doručení objednávek na výdejní místa zdarma. (pel)