BILLA zabodovala ve Volbě spotřebitelů se 3 produkty svých privátních značek. Ocenění Volba spotřebitelů 2022 získaly v kategorii Novinka roku čtyři produkty privátních značek společosti BILLA – BILLA BIO Swiss Fine Dark chocolate 85 % a BILLA BIO Swiss Almond Brittle Chocolate, BILLA Mini mozarella a BILLA toaletní papír recyklovaný třívrstvý.
Privátní značky společnosti BILLA jsou svými zákazníky vyhledávány dlouhodobě, proto již řadu let v soutěži bodují.
Obchodní řetězec BILLA zabodoval v letošním 22. ročníku spotřebitelské soutěže Volba spotřebitelů a získal ocenění Novinka roku hned u 4 produktů.
Mezi nominovanými produkty, které letos tvořilo množství brandových výrobků i produktů privátních značek konkurence, uspěla BILLA s čokoládami BILLA BIO Swiss Fine Dark Chocolate 85 % a BILLA BIO Swiss Almond Brittle Chocolate. Novinkou roku se stal také BILLA Toaletní papír recyklovaný 3vrstvý 8R a BILLA Mini Mozzarella 150g.
Oceněním Novinka roku se mohou v programu Volba spotřebitelů každoročně pochlubit nejlepší nové nebo inovované výrobky, které byly v daném roce uvedené na trh.
„Výrobkům našich privátních značek se v soutěži Volba spotřebitelů daří umisťovat každoročně a jsme rádi, že ani letošní rok není výjimkou. Těší nás, že se u zákazníků staly nejoblíbenějšími produkty výrobky z řady bio a značky BILLA, jedné našich nejznámějších značek na trhu. Výsledky nám potvrdily současný trend, a to, že zákazník je čím dál tím více orientovaní na kvalitu i přístup k životnímu prostředí,“ uvedla Lucie Průšová, marketingová ředitelka společnosti BILLA.
Na základě průzkumu mezi 4 000 respondenty tak po celý rok ponesou Pečeť kvality Volby spotřebitelů čokolády BILLA BIO Swiss Fine Dark Chocolate s 85 % kakaa a BILLA BIO Swiss Almond Brittle Chocolate.
„Značka BILLA BIO nabízí výrobky, které pochází z ekologického zemědělství a prochází přísnou kontrolou kvality. Navíc je balíme do biologicky rozložitelných obalů, čímž jejich zátěž vůči životnímu prostředí minimalizujeme,“ dodala Průšová.
Dalšími produkty oceněnými v kategorii Novinka roku jsou BILLA Toaletní papír recyklovaný 3vrstvý 8R a BILLA Mini Mozarella 150 g, které zákazníci rovněž po celý následující rok rozeznají v regálech díky Pečeti kvality.
Marketingový program Volba spotřebitelů již více než 20 let monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na českém trhu rychloobrátkového zboží. Oceněné produkty jsou vyhlášeny na základě průzkumu společnosti Nielsen, provedeného na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů.
Respondenti mají možnost hodnotit senzorické vlastnosti novinek, přičemž z průzkumu vyplývá, že nejdůležitějším znakem u nového produktu je na prvním místě chuť, následuje kvalita, na třetím místě je obal a na čtvrtém značka produktů. Pro respondenty, kteří novinku neznají, je nejvýznamnějším atributem obal, následuje kvalita a značka.
Popularita pečeti kvality Volby spotřebitelů při nákupním rozhodování roste. Podle aktuálních dat motivuje logo Volby spotřebitelů k nákupu již skoro každého druhého Čecha.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 246 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů.
Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.
Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
Úspěch privátních značek BILLA potvrzují i ocenění v soutěži Volba spotřebitelů 2021, ve které se na 1. místě umístilo hned 9 produktů z 3 produktových řad společnosti BILLA. Privátní značka masa a masných produktů získala nedávno také ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2020 a titul Czech Superbrands 2021 v kategorii masa a masných produktů.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.
REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. (sfr)