Výrobky značky Tesco uspěly v hodnocení českých spotřebitelů. Zvítězily v 10 kategoriích. (Foto: Tesco)

Oblíbenost produktů vlastní značky Tesco mezi zákazníky v České republice roste. Řetězec letos opět uspěl v programu Volba spotřebitelů 2022 – zákazníci označili výrobky vlastní značky Tesco za vítěze v deseti kategoriích. O ocenění Volba spotřebitelů 2022 – nejlepší novinka se letos ucházelo 162 nových a inovovaných produktů. Ty se utkaly o přízeň ve 32 potravinářských a 18 nepotravinářských kategoriích.

„Jsme velmi rádi za pozitivní zpětnou vazbu od našich zákazníků. Prostřednictvím vlastních značek Tesco přinášíme na pulty našich obchodů každý rok nové atraktivní výrobky za dostupnou cenu, která je v současném ekonomicky náročném období pro mnohé domácnosti rozhodujícím faktorem při nakupování. Pozitivní hodnocení spotřebitelů potvrzuje, že výrobky značky Tesco se staly cenově i kvalitativně výhodnou alternativu značkových produktů,“ uvedla  Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Tesco výrobky zvítězily v deseti kategoriích – Balené ovoce, Bezlaktózové potraviny, Čerstvé maso, Káva, Pečivo, Proteinové tyčinky, Speciální potraviny, Veganská hotová jídla, Veganské polotovary a Zmrzliny.

Tesco ze všech zapojených společností posbíralo vůbec největší počet ocenění.

Tesco neustále zlepšuje a inovuje nabídku výrobků své vlastní značky s cílem přispět ke zdravějšímu a udržitelnějšímu stravování a zavázalo se zvýšit prodej rostlinných alternativ masa do roku 2025 až o 300 procent.

Významným krokem k naplnění tohoto závazku bylo uvedení zcela nové řady produktů na rostlinné bázi pod vlastní značkou Plant Chef. Na pultech řetězce tak přibylo přes 40 novinek již hotových jídel nebo jiných produktů na čistě rostlinné bázi.

Nezávislý program Volba spotřebitelů již 22 let oceňuje nové a inovované výrobky uvedené na český trh. Produkty získají ocenění na základě unikátního průzkumu, jejž realizovala společnost NielsenIQ. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů.

Nejoblíbenější výrobky vlastní značky Tesco podle hlasování ve Volbě spotřebitelů 2022:

  • Rustikální chléb a bagety Tesco Finest přímo z kamenné pece zajistily vítězství v kategorii Pečivo
  • V kategorii Speciální potraviny označili spotřebitelé za vítěze slané a sladké pochoutky z řady výrobků určených pro speciální výživu Tesco Free From
  • V kategorii Bezlaktózové potraviny zvítězily Tesco Free From jogurtové nápoje
  • Texaský burger, vepřový bůček a plátky vepřové panenky ve středomořské marinádě z řady Grill Master pomohly k vítězství v kategorii Čerstvé maso
  • V nabité kategorii Káva spotřebitelé ocenili Tesco kávové kapsle v několika lahodných příchutích
  • V kategorii Veganských hotových jídel Tesco zvítězilo díky nové řadě veganských výrobků na rostlinné bázi vlastní značky Plant Chef, které před rokem řetězec uvedl poprvé na pulty svých prodejen
  • Bílé, červené a černé hrozny značky Tesco Finest jednoznačně zabodovaly v kategorii Balené ovoce
  • V kategorii Veganské polotovary označili hlasující za vítěze Tesco Grill Master Tofu gyros a Tesco Grill Master Tofu sweet chilli – kvalitní zdravé marinované výrobky z tofu na grilování
  • Tesco Plant Chef proteinové tyčinky s vysokým obsahem bílkovin ocenili spotřebitelé v kategorii Proteinové tyčinky
  • V kategorii Zmrzliny přinesly Tescu vítězství zmrzliny vlastní značky Tesco Finest s různými příchutěmi – čokoládové brownie, slaný karamel a lískový ořech

(pel)