Nová komunikační kampaň České spořitelny „Společně tvoříme #silnější budoucnost“ je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #Silnější, který banka odstartovala loni na jaře. Kampaň tematizuje udržitelnost nejen v ekologickém kontextu, ale zaměřuje se na další aspekty udržitelné budoucnosti, jakými jsou finanční zdraví, vzdělávání nebo inovace.
Hlavní tváří aktuální kampaně je opět herečka Jenovéfa Boková, která dominovala již v předchozí kampani.
„V předchozí kampani Spořitelna vyprávěla příběh své téměř 200leté existence a motivovala Čechy k sebevědomí a odvaze postavit se na vlastní nohy a prosperovat. Nový televizní spot je zasazen do současnosti a banka se v něm sebevědomě hlásí k podpoře nadčasových řešení a udržitelnému životnímu stylu,” uvedla Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.
„Opět jsme chtěli upřít pozornost na lidi a jejich sílu měnit svět kolem sebe k lepšímu. Tentokrát na to, jak někteří z nás už dnes svými skutky pozitivně ovlivňují naši společnou budoucnost,“ dodal Tomáš Novotný, výkonný kreativní ředitel VMLY&R.
Kampaň poběží od 2. května až do konce července a k vidění bude na všech tradičních kanálech včetně sociálních sítí, pobočkách Spořitelny nebo v kinech Cinema City.
TV spot, který bude ke zhlédnutí zejména na TV Nova nebo ČT Sport, opět připravila agentura VMLY&R s produkcí Creative Embassy a v režii dua Wolfberg.
Dvoudenní natáčení televizního spotu probíhalo z větší části v nově zbudovaných prostorách pražských vysokých škol a také v Centru současného umění DOX. Téma moderních technologií se odehrává na Fakultě chemicko-technologické a komunitní zahrádku se včelími úly na střeše České zemědělské univerzity v Praze.
“Hlavní hrdinka nám tentokrát ukáže budoucnost udržitelné kuchyně, odhaluje potenciál 3D tiskáren a vezme spolu s celou třídou do vesmíru,” popsal Novotný.
Produkci spotu se zajistila Creative Embassy v čele s Přemyslem Ponáhlým a Janem Kalvodou, kteří jsou známí jako Duo Wolfberg.